9.30.2009

Natasja from Russia


En av mina största sorger här i världen är ju i min Sturmis ögon att jag inte är ett luder.

Hon tycker att jag är så snabb att dra på mig päls och stövlar och blir då automatiskt begåvad med ett plut och engelska med en rysk brytning som förklarar att jag är doktor och heter Natasja from Rassja. Hon kan nog ha rätt att i mitt förra liv var jag postorderbrud, för inget faller sig så naturligt som att automatiskt övergå till Natasja så fort man är lite uppklädd.

Något som jag också är lite sådär ledsen över men som jag självklart aldrig erkänner är ju att jag inte är en man. Ja alltså, jag skulle bli världens bästa transvestit med samma attribut som ovan, och handen på hjärtat låter inte Natasja som ett tvättäkta dragshowstar namn? Jo det gör ju det. Och dessutom har de jävlarna både långa ben och fina kindben. Dessutom kan ingen gå i klackar som Frank N Furter.
Jag överväger att vara dragshow artist i mitt nästa liv, någon som hänger på?

4 kommentarer:

  1. Jag är med! Jag har länge närt en hemlig önskan om att vara en manlig transvestit, något ytterst få vänner vet om och ännu färre förstår. Iaf av reaktionen att döma på den fest där jag råkade kläcka ur mig att jag i nästa liv ville återfödas som en manlig dragqueen. Jag har hittills fått trösta mig i min ensamhet med att jag iaf känner mig som en dragqueen när jag har på mig klänning och högklackat. Även om den aldrig så upphetsande outfit någonsin blir lika upphetsande som den hade varit om jag vore en man bärandes plaggen ifråga. Det värmer det svarta lilla hjärtat att det finns fler som delar min hemliga böjelse för dragqueens. Nature or nurture? Eller helt enkelt bara det faktum att vi båda exponerades för Frank N Furter i späda år? Ett outplånligt intryck. Vi kan dessutom testa detta empiriskt genom att exponera Putte för densamme. Växer han upp till transa, ja, då tror jag vi har ett samband.

    Let's do the timewarp again!

    SvaraRadera
  2. Beteendevetaren i mig gör sig också påmind här. Luder och postorderbrud är icke samma sak. Jag skrev ett akademiskt arbete i detta ämne vid något tillfälle. Om just ryska postorderbrudar as well. Tillsammans med en av de mest självgoda människor jag nånsin mött utanför The Clan. Han hyste dessutom en nästintill pervers böjelse för The Simpsons och förstod inte när jag drev med honom. Ack ja, ack ja...

    SvaraRadera
  3. Rättelse, affärsjuristen jag läste filosofi med var kanske ett snäpp vassare på att förhärliga sig själv. Han var dessuotm ytterst arrogant med stort minus på empatikontot. Och inte tyckte han om djur heller. Men han förstod inte heller när jag drev med honom. Det gjorde dock alla andra. Vackert så.

    SvaraRadera
  4. Ska vi exponera Putte? Rädd att det blir missvisande, redan nu vill han måla naglarna fixa håret, pyssla med parfymer- nyfiken på livet eller den andra spelplanen?

    Jag ber om ursäkt för mitt klumpiga usage of termer, men här fungerar de som synonymer :)

    SvaraRadera