9.22.2009

Knutna nävar i fält.


Nu var det nog med gäspande tyckte jag och stack ut och joggade med Greta(hunden). Jag hinner 2/3 av 5 km varvet runt sedan kommer brevbäraren åkande.
Hon stannar bilen för att prata en stund (vilket var tur eftersom jag höll på att avlida av syrebrist trots idel flåserier). Hon trodde att Greta tyckte att det var mycket roligt att vara ute och springa med mig, trots att jag påvisade att Greta ville följa med henne och bilen åt motsatt håll. Jag flåsade fram något om hundar och deras jaktinstinkter och modern Darwinism ( kunde ha gjort iaf) och hon skrattade lite till. Sedan kom hon på att hon kanske inte skulle stanna mitt i kurvan och skulle köra vidare då hon höjde näven knuten i luften och sa: Kämpa vidare!

Jag flög hem på små lätta vingbeklädda Hermes inspirerade steg, för att Greta faktiskt gillade att vara ute och springa med mig after all och för att en kamrat alltid känner igen en annan

Nu ser jag på Oprah innan jag ska släpa mig in i duschen, men det handlar om guess what- inte bara big tv utan Guiness world record big tv! Den man som tappat mest vikt ever( tough luck att han åt tillbaka allt dock :/) Och för alla Partisaner och annat löst folk som gillar lite halv förnedringstv sådär är extreme male beauty något att rekommendera, youtuba vaxningsscenerna. Brezjnevska och jag höll på att dö på grund av syrebrist vi skrattade så mycket, och at one point dricker han t o m sitt eget urin....mums....

2 kommentarer:

  1. har just underhållit de våra med litet info om sjäva p.u.n.g.a.s-vaxningen och de tittade litet undrande på mig när jag kiknade ur!

    SvaraRadera
  2. Men jag förstår det roliga, don't you worry- hit kan du alltid vända dig med härlig humor

    SvaraRadera