9.27.2009

Igår var ju en jävla dag.


Ja en fullträff rakt igenom alltså, presenteras i listform för överskådlighetens skull:

Morgon:

Bakar, tar ett oöppnat havregrynspaket i skafferiet SOM ÄR FULLT MED MASKAR!!!!!!11111
Freakade ut lite där ja.

Dag:

Hunder Liza = påkörd (tämligen OK dock, inga brutna ben eller så)
(Dessutom kod död.....;))

Kväll:

Hästjävlarna förstör hagen och drar bort ca en kilometer ståltråd, vit tråd och stolpar. Jippi. Var bara att trockla och tvinna för hjärtans lust.

2 kommentarer:

  1. Du har en så negativ inställning. Tänk på att det finns barn som inte har några hästar, inte ens en enda!
    Och faktiskt finns det de som inte har några hundar heller, varken levande eller döda!
    (eller farmödrar heller för den delen...)

    SvaraRadera
  2. Nej, jag tycker inte att min inställning är negativ, jag sa ju ingenting om att dagen idag var förstörd för det eller hur? Sa aldrig heller något om att jag inte uppskattade att jag hade djur, önskar bara att de förstod varför man satt stängsel osv på strategiska platser. Det tyder ju på att jag inte ringaktar hästarna/hundarna som sådana utan bara deras intelligens...

    SvaraRadera