9.02.2009

En Husmors Bekännelser




Ja det låter som en porrfilm och det är det också för idag har jag tagit en oskuld.

Nej, det skulle jag faktiskt inte blogga om, till och med jag har en gräns, långt där inne men ändock en gräns. För första gången har Ehlsa och jag varit ute på promenad komplett med träns och sadel och allt, det ni! Ja, alltså det var första gången som Ehlsa var utstyrd i dessa attiraljer (ponyplay u think?but no) Det var som i(nnan) fornstora dagar, det var riktigt roligt. Vi har varit på bergspromenad vilken avslutades med sniffning på plastbalar och soptunnor, mkt miljöträning alltså och lite fysisk men roligt icke desto mindre. Inte det minsta lik Karre i psyket vilket känns lite udda, men oroväckande lugnt på något sätt ändå.

Och hon var så fiin! med öronen framåt och tovig man vilken jag faktiskt ämnade göra något åt men hon ville inte...tillika förlånga sidostycken på tränset och för stor sadel.

4 kommentarer:

  1. men guuud vilken underbar bild!!!! patrick the one and only!!!! let him live for ever!!!!!
    ja pelsa var faktiskt jättefin när hon var utstyrd! kommer att bli nåt för dig att sätta tänderna i till våren (under min coaching förstås!!!)

    SvaraRadera
  2. Pah, din coachning kan hoppa upp och sätta sig någonstans... ja för inte var hästfan (Tammer) mkt att hurra för =D

    SvaraRadera
  3. Han hette Tammen, inte Tammer. Det var det Arne som hette...

    SvaraRadera
  4. Mina djupaste ursäkter, fingret slant lite bara :)

    SvaraRadera