3.05.2012

Bird Mad Girl

Jävlar vad jag har varit effektitv idag - beakta att jag redan hade gjort storkok innan klockan slog 7 (föga ansträngande, massor av bönor och jox)! Awesome effektiv morgon! Fick massor av plugg gjort innan skolan, kort avbrott för skola, och massor av PM och plugg efter - god damn nice! Höll dessutom en lunchkonversation med en gruppkamrat - hur bra är inte det liksom? Kom hem och diskade rent, skinande i köket och nu är jag nöjd för dagen.
 Nöjd som i att jag vill ha fredagsmys nu. [jag fredagsmyser inte annars] Känner att fredagsmys ligger rätt i tiden idag. Googlar man fredagsmys får man bara upp cola och chips. Inte innovativt. Jag vill ju ha mer av ett mysathon, ni vet när man bänkar sig med en god film (ST:IV) och tre bollar mozzarella samt två mangos (jaja lite tacochips med...och kanske glass, lite rollo på flajjen och ja okej då julmust helst - light, man måste ju tänka på figuren...) och äter sig genom filmen. Som när man var liten och gick på bio, fast chipspåsen räckte aldrig längre än reklamen. Jag var ett hungrigt barn. Nu är mitt inre barn hungrigt, på mys!
Grejen med mys är nämligen att man 5/10 ggr blir så trött av den massiva insulinutsöndringen (jag har ingen aning men det låter bra) att man somnar halvvägs genom filmen, till det bekanta ljudet av ST + sturmis mumsande och paltkomans bliss ihoprullad i Generalissimus sängkläder - bara lukten knockar en!
 Oh mama, I'm coming home!
Min boning saknar nämligen: (det där med inbördesordning får ni lista ut själv)
1. mys
2. Sturmis
3. ST
4. de inslag av Putte som ibland förekommer
Ja, läget är en aning långt från mys alltså. Kanske kan 2.5 män söva en istället? 0 mys 0 sturms 0 puttis MEN 1 st WINNING Carlos Sheen. Söver en inte av rätt orsaker får man säga. Jag har dessutom äpplekanel doftande värmeljus.Men inte törs man somna pga mysfaktor då inte. A big no no får man nog påstå! Jaja, he löse sä.

Elsa, how's the book coming along? Dela med dig!

3 kommentarer:

  1. The book is coming along lika bra som den där joggingturen jag pratade om. Men morgon! (alternativt onsdag), då ska det bli ordning! Och du får fredagsmysa med mig när du vill!

    SvaraRadera
  2. sjukt impad över dagens insats btw!

    SvaraRadera
  3. Naw, vad glad jag blir att du är öppen för fredagsmys! Det skall jag verkligen komma ihåg. No worries med boken, var bara nyfiken =)

    Jag antar att det sjukt impade gäller lunchkonversationen - jag blev rätt impad själv ;)

    SvaraRadera