5.10.2012

Neuroticfish

Fan.
Jag börjar bli gammal. Jag tänkte häromdagen att jag borde sluta att vara så silkesvantar och ta på mig boxningshandskarna istället. Alltså get down to business och plugga som den dedikerade student jag en gång var.
Gammal som jag är ledde detta till ett breakdown inom en vecka.

- Skakar som en besatt, värre än allas vår MJF, upplys mig gärna hur han kom in i köksbordsdiskussionen...?
- Spänd som en fiolsträng, har ont i benen som om jag skulle sprungit en snabb mara, damn you tandvärksknän!
- Har magkatarrsfeeling much, vilopuls på 90 slag (vad har man en Garmin till?)
- Dåligt samvete för att jag sover (!) och är såklart så rostad i huvudet att jag vet inte vad. Ingen koncentration, inget minne, bara rusande rusande tusen intryck.
Summasummarum:
Job well done.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar