3.17.2010

Sounds like...Scchhhh

Tand för tunga är en gammal fin devis, men den är just det- gammal och tråkig. Så jag säger det bara med risk för att jinxa mig själv. Idag har varit en sådan där happy over the top day som man har ibland som kan bjuda på allt  möjligt.

Till exempel så började dagen bra, jag viggade åt mig 45 minuters sovmorgon, hästarna gick ut själv och solen sken.  

Sedan fortsatte den på samma spår med sol och fågelkvitter tills kvällen då jag helt plötsligt stod med nävarna nedkörda i en back köttfärs som skulle tas om hand. Ni anar inte hur mycket köttfärs det sitter på en ko. Men så länge den inte rör på sig är det helt ok det med, så dagen fortsatte hit där jag nu ligger i sängen med myslakanen, Katt-Olof och en sådant där gult bananljus som luktar z00(godiset inte djurskit) som fyller rummet. Cosy är det, och jag hann få uppskattning i form av såväl kramar, böner som Pez av Putte.

Sturmis kramade jag som vanligt på och mupp och pupp har hållit sig i skinnet.  Jag quotar Nick cave och säger It's a good good day today.










I'm so totally becoming soft.... as a rotten mushy carrot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar