3.24.2010

Brave New Day

Min firefox persona ser ut såhär, jag kan bara titta på den. Inte fokusera. Måste titta fisk.


Halloj allihopa,
jag ska idag iväg på den första gruppträffen!
Skrev på kontraktet igår så nu är det försent att ångra sig. Nice. Satt och funderade lite kring det här med löften och avtal men slutade rätt snart igen. Det kom inget groundbreaking och då gav jag helt enkelt upp lite borgerligt sådär, haha! Men det ska tydligen vara bra har jag hört, vet inte riktigt vad jag tycker om den mentaliteten dock. Det är under övervägande.
Gruppen ska börja med känsloblocket nu och då tyckte han att det var bra att jag hoppade in. Jag bedöms tydligen vara rätt clueless ang. them feelings men what the hell, det man inte vet något om det lider man ju inte av eller hur?
Ja, jag ska lära mig idag iaf.

Annars är det en trevlig dag idag precis som igår, unset kallare men va fan det får man arbeta runt. Man har väl päls^^. Hur mår omvärlden?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar