3.18.2010

The Hand that Feeds

Lyssnar på NIN, två dagar i stäck nu. It's nice mysmusik. Vad mer är nice är den här gladheten som smugit sig på, men den tar på klockan är nio och jag är slut. Måste nog krulla ihop mig med Kato idag med.

Idag har jag träffat Evelyn Björk en stund, det var trevligt. Hon hade dock en uppsats att skriva och jag hade ju som sagt tacos to make så vi skiljdes åt rätt snabbt. Icke desto mindre hann vi uppdatera varandra lite och det är alltid bra. En liten promenad fick vi också till vilket bara plussar på det positiva kontot. Vi bondade på nya nivåer över hennes erkännande att hon ofta ser på danska tv 3. Hon sa det som något skamligt men jag blev bara glad över att hon delar min glädje över deras tablåer. De är liksom bättre än våra på morgonen.

Vi kom också att diskutera fitness.dk's reklamer. Här följer en av dem, kan någon snälla förklara den för mig? Över mitt huvud och för avancerad- hur relaterar fisken till något?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar