3.27.2010

Bowling mit A&K

Snart skall jag åka och bowla i UV ljus, då värmer man såklart upp med lite Digital Gunfire. Borde gå och hämta Putte så att han kan fortsätta bli duktigt indoktrinerad. Anar dock att hans Lördagsgodis skulle få större uppmärksamhet, å andra sidan är det ingen dum idé att para lördagsgodis med EBM som Pavlov gjorde. Hehehe, great plan.

Men som sagt bowling på schemat nu snart, måste ha lite kaffe och EBM först för att försätta sig i entertainment mode. Big G kom lägligt hem efter att ha handlat och störde mina planer. Jag sprang upp med varor till Herr Hauptmann vars son började med att slå mig så fort jag kom dit. I sann familjeanda sa jag åt honom att låta bli innan han fick "en jävla fläskspark" jag rundar sedan hörnet och går in i köket där Hauptmann med främmande sitter. Främmandet ser lite blekögd på mig och jag var tvungen att skratta bort incidenten med ett "jag var ju snäll som varnade iallafall". Främmandet såg dock inte särskilt lugnad ut av detta.

Jippijoho, nu ska jag bryta upp och bowla en stund så fort Angels and Agony's Stronghold är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar