3.22.2010

E.m

Hello people!

Jag borde dammsuga, men det är så småborgerligt. Jag är inte småborgerlig, inte idag i vilket fall. Jag trasprollar och är husdjur på samma gång. Jag har kockat till en senap & lök köttfärslimpa idag, hade ingen löksoppa hemma dock, jag minns alla små tips man får. Löksoppeköttfärslimpa var nämligen hot shit i lunchrummet på Onken i somras. Big G berättade med djup avsky att han fått köttfärslimpor med både hackade rödbetor och bostongurka i. Han trodde dock starkt på att förbättra köttfärslimpan med bacon. Det gjorde inte jag. Istället sitter jag här och är sådär självgod som bara jag kan vara. Världen kan gå och cry me a river, jag är upptagen.

4 kommentarer:

  1. åååååååå vad puppa ska bli glad!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Varför? Det blidde ju inget bacon i smeten?
    Eller du kanske menade att det inte blev någon dammsugning? Isf, jag har öronproppar^^

    SvaraRadera
  3. BAcon ÄR da shit till meatloaf I'm with Generalen! Fast jag hyser stark tilltro till din kreativa matlagning också. Jordgubbssoppan till trots...

    SvaraRadera