3.25.2010

I live to fall asleep


Jag har sovit hela dagen idag, mysigt på pappas ingrodda kuddar. Han brukar alltid sova med en mellan knäna- det blir så klibbigt annars hävdar han, självklart var det den jag vaknade av att jag legat och "hånglat med" (även det herr Gs uttryck). Gött mos.
Jag sov så djupt tills jag vaknade av ett brak. Något landade på en papperskasse i köket. Jag låg i vardagsrummet och lyssnade. Inget ljud mer. Ändå vet jag att jag var själv hemma. Alldeles själv, inte ens Tumme var inne. Now, vad hände egentligen där? Jag tror att det var stora råttan som var på g.

Jag har också kommit fram till att när jag flyttar hemifrån ska jag ha mig en liten katt, men jag vet inte vad jag ska kalla den förutom Josef och det är reserverat för Sturmis future kids. Några förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar