10.05.2014

Streetlights! people!

Bryggt te, klätt mig t om duschat för nu jävlar baby ska jag till JB med alla hung over peers med huvudet fullt av Journey.



Har nått det stadiet i mitt PM-skrivande som alltid sker där jag sitter med tre olika planeringar och tre olika set av research och är så väl förberedd för alla tre men tyvärr inte kan bestämma mig utan sitter med brusande lemmar tills veckan innan och panikar ihop något som främst kan liknas vid kattskit ändå. Nomsayin. Har bred knowledge på området dock, synd att det inte kommer fram...

This just in: Efter att ha konsulterat ett antal tumblrs under nattens gång (som en essentiell del av researchandet) har jag nått den slutsatsen att det är mycket framträdande bland blivande jurister att hata sina peers...hehe. Spec messerscmittarna...

Åh kvaliteten på detta inlägg...yeepers...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar