10.05.2014

A face on the mirror, I had a hand on the gun

Livebloggar PM framskridandet här... ni behöver inte läsa om ni inte har ingående intresse i min skrivprocess eller intresse av GIF:ar, de kommer längre ned.
Sitter på JB och har skrivit i 2.5 h nu, måste pausa lite. Korint åt upp alla propp:ar jag skulle skriva ut, men jag har iallafall fått ut mina straffteoretiska thingamajings. Ett namn fortsätter att ploppa upp hela tiden i mina thingies och det är Dworkin, Ronald Dworkin med sin jävla naturrätt och sina natural och social capital. Extended Essay much... hur var det Neubauten formulerade det? In Circles? The atoms...
Lyssnar iaf på Systrarna och har det rätt gott i källaren, inser att jag har ett kickass PM på g inom ämnet analytisk jurisprudens, men det är bannlyst från diskussionen idag så jag kallar det övergripande för rättspolitiskt och det hoppas jag väl funkar det med. Jättekul att skriva dock och researcha, ser goda utsikter att blir klar nästa helg som planerat fakktis i god tid innan det ska peer review:as even. Nu hoppas vi att allat klaffar!
Och nu den ni all har väntat på...


Är så speedad, sitter och skakar för att jag sovit så lite...greejt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar