10.14.2014

Sångmorgon, en re cap

Utanför sjunger Samhall en liten visa. Härinne har Kalle just fått en stöt av Boom-pläden (antar jag...?) han for iväg likt en liten snabb raket och vägrar nu gå på filten. Kan vara MBP som stötat tänkte jag först, men det brukar ju vara bara den som skriver som den biter i handlederna, när man vilar dem mot aluminium-casingen, så man inte slackar av liksom...
Skriver alltså home stretch på PMan innan inlämningen för peer review och oj oj oj... tur man har el P!

Annars inte mycket going the hell on, börjat se in the flesh och så tokfötjust i S1, men S2 inte lika bra. Sorry, för lite feelings, för lite cool musik. Men det kanske ger sig, har sett på tumblr att det ska ta sig senare...
Även spelat ut GTA igårkväll, stora tårar trillar ner för min kind... även fast jag valde ending C: Deathwish, så alla överlevde känns det vemodigt att ha spelat klart. Så fina karaktärer, så fina miljöer, så fin dialog och trialog, och ja...så mycket bra helt enkelt.

Inser nu att det verkar som att jag slutat med det där med juridik också, men det är lugnt - jag hinner det med =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar