5.10.2011

Sprickor där ljus kan tränga in

Det är rätt fantastiskt hur bra allt kan vara en helt vanlig tisdagsnatt, hur uppslukad man kan vara av lite svennebas- lite färger på ett papper och såklart flashbacks filosofiforum!
Mmmm, heta går debatterna om vilken utilitarianism som är bäst och jag myser- skriver något inlägg som ingen förstår något av - de ser inte avtrycket i historien!

Tusen gånger om lyssnar jag på Röd, tusen gånger åter. Falska falsetter på sina ställen men mest bara för att det låter så bra i mina nya ROSA earphones (horrorsho'!). Saknar ihjäl mig efter människor, villkorslöst vill bara andas in deras lukt och tala snällt med dem i timmar. Tusen timmar och tusen åter! Sedan skulle de aldrig, aldrig få komma loss. Nej i min björnkram skulle de vara så fast det gick att bli och boy they'd love it!

Fler har börjat tillbe äpplet idag! Tipsar om skinsandapples ifall dekorationer skulle önskas! Själv överväger jag att skinna min lilla dyrgrip med the fallen madonna with the big boobies, nä inte riktigt- fick bara akut brist på bra motiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar