5.20.2011

It's B & B

Så tillbaka på fängelset igen.
Trasig elektronik, dålig lukt, gråtande småbarn och vattenlöst b&b byttes bort trots förlorade pengar. Det känns bättre här! Här törs man gå på toaletten utan att bli biten av höftskynkeskrokodiler!

Dagen hittills har bjudit på fysikföreläsning med ett löfte om att den minut frun ringer är det bye bye, en telning väntades visst vilket gör Fy A distans labbarna lite osäkert svävande i framtiden. Mellan stranden här och stranden framtid i havet ovisshet i båten kanske... där sitter jag med ett nät och fiskar efter själen som ingen doktor eller psykiatriker (oh the stavning!) kan ta på.

Annars har jag rejsat runt på min gamm'cykel i jakt på något jag inte hittade. Blev rätt planlöst efter ett tag. Så nu skall avnjutas kaffe (pulverkaffe rikligt doserat och mjölk nom nom nom) som en efterrätt till köttbullarna, och sedan skall det pluggas kemi. Upptäckte dock att jag felkalkylerat min nudeldos, eller kanske inte? För prova räkna igen..

Lev väl och blomstra!
//Exilidoiten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar