5.03.2011

Chewing, chewing all day long

Dagen varit synnerligen produktiv på ett rätt awesome sätt! Det nya svart är att vara en duracellkanin så jag hänger på trenden och har både hunnit med jobb, ved, Star Trek, kemi och fysikplugg - inte illa pinkat.
På torsdag åker jag upp till Umeå för den första omgången labbar också-någon som vill komma med? Tentorna närmar sig med stormsteg. De är hela 3 veckor kvar dock så jag panikar inte.. jag bara glider fram genom sjukhuskorridorerna på min extremrasslande sparkcykel. Rull rull skrammel skrammel skrammel, 2:3 ratio. Koms det där högskoleprovet ihåg jag mumlade om för en månad sedan eller så? Det gick helt according to plan kan jag på ett mycket ickemystiskt sätt meddela. Så nu är det bara denna omgång tentor som håller nästa termin borta! Tadah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar