5.07.2011

Blobbo

Hemma från Umeå igen, tillbaka om en vecka på samma plats och cell men andra aktiviteter på gång! Kan ni tänka er att jag frivilligt duschade i fängelset? Oh my, men det där med tandkrämen fick allt bero- någon jävla måtta måste det vara!

Denna gång preppades kromosomer med färg och mikroskoperades- fin inledning tills vi blev nedlurade i källaren där de förvarade sina arsenikkonserverade djur och i tusen burkar fanns tusen och tusen åter konserverade maskar.
Den som tror att det var en bearbetande, soulsearching rentav terapiliknande (överreklamerad?) tillställning tror fel. Jag gjorde som brukligt då jag finner mig omgiven av maskar och hyperventilerade en stund medutan känsel i armarna. Min nyfunna kamrat tipsade om att jag skulle öva på vägen hem och föreställa mig att det satt en mask i sätet bredvid mig, haha! Skulle tro det, MF!
Det gick fö snabbt att komma hem då fartkamerorna verkade ha reducerats till hälften samt att regnet gjorde att alla andra körde så långsamt, fri lejd för mig! Kappkörde genom Ö-vik och gled som en oljad...blixt genom Härnösand!

P3's LAF höll mig sällskap precis som Anna Skipper och en hel massa (deliciös red bull) hip hop musik, för nog måste NIN vara hiphop, egentligen när man tänker efter? Åkte förbi Önska, Kasa och Björna i obestämd ordning.

Ja! Nu lär jag måste plugga igen, sho!

2 kommentarer:

  1. Om du åkte igenom Björna när du körde E4 så gjorde du det verkligen bra, eller så har man lett om E4 ett antal mil inåt landet och tillbaks ut till kusten igen.

    SvaraRadera
  2. Jaja, allt för konsten vet du ;)
    Jag for förbi avfarten iaf, allt för att få namedroppa lite vet du.

    SvaraRadera