8.05.2010

Naken, blästrad & skitsur

Näe men tjockis, svettis och skitnödig ( i bemärkelsen nervös tro inget annat, det här är ju en familjeblogg!).

Rensar väskan från onda saker som inte får följa med, lägger dit Majsan. En eller två?! stor fråga, finns inget svar. Red bull får följa med, gottis. Nötter i märkt påse. Telefonen. Resten är upp till el P.

20 minuter har jag innan boardingen är för sent. 20 minuter som beror på SJ, hur i helvete tror ni det känns?! Jag hörde minsann på radion idag, mhm, det gjorde jag! Signalstopp och armageddon. Vad gör man om det blir så? Sätter sig på pendeln in till Stockholm och har det bara fint?! Näe, just det.

Jag har en god vän som sade vad man skall intala sig själv i sådana här situationer, det funkar faktiskt bättre än S.O.A.L (stop, observe, accept, let go): Hakuna Matata! Hon sjöng också, det gör inte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar