8.20.2009

Torsdag kväll...tomma betraktelser.

Här sitter så jag och min Sturmbannführer och tittar/kåtar på Ultimate Survival med Bear Grylls. Vi har gymmat i 10 minuter ( jag iaf) idag och ätit ofantliga mängder (iaf jag) consequently har dagen varit upp och ner vilket nog summerar hela veckan rätt bra. Imorgon jobbar jag sista dagen sedan är jag officiellt egen företagare och förman på gården. Det ni. Då ska jag träna på att bli en bättre människa som är kontrollerad och snäll. På dagarna iaf...

Om ni ser Inglorious Bastards btw håll utkik på Sturmisen och tänk er min Sturmis. De har samma humor.
"-Jag skjuter bort dina kulor...
- ...???
- Hahahahahaha!!!"

Annars har veckan varit rätt vanlig med undantag av att jag inte tränat mer än de tio minuterna barfotalöpning. Jag har kommunicerat på kommunistiska (helt ofrivilligt började jag bröla på göteborgska åt den stackars göteborgaren på jobbet, mkt pinsamt). Tänkte därför avsluta jobbvistelsen med att bjuda på kaffe och kaka och chokladboll, men eftersom mina tillagningsskills suger los baljos blev det köpta arraksbollar istället. Är så trött nu så ni får ursäkta men spikmattan kallar.


2 kommentarer:

  1. arrax!!! det heter arrax!!!

    SvaraRadera
  2. Ja men förlåt så jävla mycket då...syföreningstant! Sårad stolthet är bara förnamnet. Har även sett arracs stavning dock. Det tröstar lite...

    SvaraRadera