8.29.2009

Get up, eat sandwiches, jelly and barbed wire

Yeapps, idag har jag varit på trav.

Open Trot närmare bestämt och sett SM för kallblod och ja det där open loppet då förstås. Var där med Stoet och Babyface (förklaring till detta nick är hyn och hon svänger sig ofta med engelska uttryck). Det var svinkallt men måttligt intressant då mitt huvud helt har tagit semester.

Varit på kommunisttorgmöte också, det var lika intressant då alla förmågor att ta in kunskap/omvärlden/etc och processa den helt verkar ha torkat bort.

Nu överväger jag att åka och gymma lite med stoet för att bearbeta dagen så jag förstår vad jag varit med om.

2 kommentarer:

  1. The Lone Partisan30 augusti 2009 kl. 16:55

    Tycker du borde överväga en tripp söderut istället och visa andra amatörer hur man gymmar på riktigt. Jag betalar gymmet...

    SvaraRadera
  2. Åhå, inte dåligt det kamrat, and I have a plan- you just wait and see...

    SvaraRadera