8.21.2009

Arbeit macht frei?

Slutfört min jobbsession nu på Onken. Done. Känns bra men konstigt, vad har jag för funktion om jag inte har det inrutade livets "krav" att navigera efter? Ja, det återstår att se- Jag vet att ineffektiviteten brukar orsaka ett synnerligen ineffektivt sinnestillstånd, men ja, det kanske har berott på dåligt samvete? Konstigt känns det iaf. Djupa betraktelser idag.

Som utlovat utfodrades personalen med arraksbollar och automatkaffe vilket de gillade, men de misstog vem välgöraren var- något jag snabbt tog ur dem. Någon hade tappat bort en annans barns hamster. Någon ville att vi skulle rida nästa vecka. I'm in, ska rida en halvarab (crazy??!) på ön i närheten, blir spännande.

Har annars vaktat Putte idag. Han bestämde sig för att han var min hundvalp och lade sig på mig i soffan för att vakta. Vi somnade omgående båda två. Damn nice med en liten kamin på magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar