8.27.2009

Body In Motion


Idag har jag och stoet varit på stan och shoppat brallorna av oss!

Well, ok, brallorna satt kvar men vi shoppade ordentligt iaf. Eftersom vi i camp Allilujeva tror starkt på kommunismen så inhandlades en pälsjacka på MQ till stor belåtenhet- jag kallar den vinter i Moskva. Måste nu bara bestämma om det ska vara öronmuffar till eller en Ushanka? Do I dare to bring the Siberian Heat? Ett skäp, just likt en sadeljord inhandlades också för att skapa en midja liksom somewhere in the middle. En brun kofta blev det också, då jag inte hittade någon skjorta, hahaha!

Stoet och jag vbi fikade på Body In Motion, absoluta favoritstället vad gäller mat i staden måste man säga. Älskar möjligheterna där. Drack en detox juice med äpple,chili,ingefära,gurka och lime i. Smakade friskt men det brann både här och där efter en stund. Min magsäck ser ut som ett durkslag från ovan. Imorgon skall vi återvända med hopp om att avsmaka lunchmaten hos dem.

Kamrat Stoet inhandlade en jeans kjol vilken gav henne a pretty hot booty so to speak.
Tyvärr var jag så pass pessig så jag förmådde inte uppskatta den innan det var hemgång. Denna pessimism tog sin start redan i drömmarnas värld under nattens gång då jag drömde om the diploma ceremony.

Jag drömde att jag kom tillbaka till Lubjanka och att jag inte kunde andas. Jag fick andas i handen, ni vet, för att få luft. Alla tittar och säger åt mig att sätta mig ner eftersom jag blev så blek och sedan började jag stortjuta och då erbjöd sig mina snälla kamrater att gå och köpa godis som tröst. Då grät jag ännu mer. Odd måste jag säga, mycket odd dröm.Ett omen kanske?

2 kommentarer:

  1. Den modiga partisanen27 augusti 2009 kl. 15:32

    Själv drömde jag att jag befann mig med kineser i en trädgård vilken hemsöktes av the fear monster. Ett monster som dödade de som fruktade det och släpade iväg de modiga för att döda dem i envig. Jag försökte luras genom att spela död allraredan, men monstret genomskådade min list och släpade iväg med mig för envig just the same. Uppenbarligen var det väldans modigt att ligga blickstilla paralyserad av skräck eftersom det endast tog de bästa och modigaste kämparna. Där nånstans vaknade jag. Vad skule Freud säga?

    SvaraRadera
  2. ... vad hände med kineserna skulle han nog fråga först och sedan skulle han nog vilja veta om du har något otalt med din far?? ;)

    SvaraRadera