6.13.2013

Sommar

Så efter tentan och allt drog jag mig hem till Tapelake, där kohuden ligger kvar på gräsmattan och allt är som de brukar. Ja förutom den där lilla förändringen då att jag ska bli faster en tredje gång! Woop!
Inget jobb denna sommar, och det är otroligt skönt att ta det lugnt! Återhämta lite efter vårens olika strapatser.

Vissa av de strapatserna gör ju att sommaren inte blir riktigt som jag tänkt, har provat cykla och springa lite men tycks få ont i ryggen av det. Måste uppsöka den där naprapaten. Så istället för att cruisa funbeat cruisar jag nätet efter nämnda naprapat för att böja och bända på ryggen och försöka komma på något att göra istället. Något med ett litet mål - ironin i att surfa efter detta är uppenbar. Ironin i att njuta av ledigheten men måsta ha mål är också uppenbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar