12.19.2012

Spridda skurar

Nyss hemkommen från utk, pb:ade i bänk - 57,5 kg. Yeah. Hade satt 60 som hemligt och hoppfullt mål, men det sket sig som man brukar säga. Träffade nya bekantskaper och såg genom halva bänkpasset att jag hade valt en svetstisha för dagen. Nice touch. Mina stackars axlar gråter stora tårar, så jag avslutade passet med militärpressar. Tack för den.

I vilket fall var den Starka Damen där. Hon drar 160 i mark fick jag höra, det liksom kittlade lite i öronen. 160 kg. Mina 120 kg vill växa nu, de vill vara med och leka. God damn it! 160!!!

Såg just Stephen Hawking som rappare i the Simpsons. Vill ha en sådan där tröja som man kan ha med Einstein som räcker ut tungan på, fast med Stephen Hawking då. Awesomeness.

What?? He is not worthy! He is not worthy!

Började se Firefly igår, awesomeness igen! Spacewestern, comic book guy hade så rätt!
Storebror Simon är så där storebrorig som Thor, sådär som man vill större syskon ska vara har jag hört. Kapten är också min gamla favvo B:is Nathan Fillion. Bra bara bra!



Imorrn får jag igen mitt PM, tänker äta kvarg och se på firefly tills dess.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar