12.21.2012

LDW

Jag har hela kvällen på mig att roa mig med vadsomhelst, ja utom internet då. Jag har förbrukat mitt internet för månaden. Jag har stor litteratur till mitt förfogande, en nybäddad säng och jag sörjer Loki's Dirty Whispers.
Det är på fel sida järnvägsspåren i Tumblrtown jag har hamnat om man ska fråga expertisen vilket jag gjort. Alla tusentals bilder och viskningar har ätit upp mitt internet redan och här sitter jag nu strandad.
Jaja, några gifar har jag sparat och kanske har jag påbörjat en mapp som heter RE, ni som är betrodda och kapabla att hantera sådant vet vad det är... så nu får jag väl helt enkelt dela med mig lite av de tama jag sparat...ladies.
Den näst sista är mest representativ för formatet, bild + whisper, men det ska ni få mer av väl jag kommer åt arkivet. Jag har inga kryddiga sparade tyvärr.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar