5.10.2010

Prime time of your life it's now live it

Hur mår ni idag alla sötnosar? jag hoppas ni mår bra :) Själv är jag övergiven av Sturmis. Den jäveln prioriterade övningskörning framför mig. Vilket sätt. 

MEN

hon lämnade mig med en historia att berätta:

Det var en gång miss X, hon hade dröjt sig kvar i klassrummet lite extra länge eftersom hon var tvungen att packa sin stora väska.Medan hon packade upptäckte hon att hennes byxor hade en obehaglig doft. Inte så farligt tänkte hon.
Miss X's lärare var också kvar och hon ville konversera lite med miss X. "Vet du vad det är får lunch idag?" Miss X hade ingen aning och sade det till läraren. "Okej, det kanske är fisk?" Läraren sniffade i luften."Det luktar fisk". "Ja kanske det" svarde miss X sedan sade de hejdå och miss X gick till matsalen.
Väl där upptäckte hon att det var kyckling till lunch och insåg rådnande att det var dags att tvätta byxorna.

Hoho, inte så roligt i tredje hand men tänk själva vad roligt jag hade! Haha!

6 kommentarer:

  1. Personlig hygien är en myt, fabricerad av tvålfabrikanter och parfymtillverkare...?;)

    SvaraRadera
  2. "Rådna" stavas med o...
    Rätt ska vara rätt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. ... sa femtiotusen utropstecken...
    Jag har ju uppmärksammat felstavningen ovan eller hur?

    SvaraRadera
  4. Multiple exclamationmarks are a sure sign of a deranged mind.

    SvaraRadera
  5. Jag tror det är tecken på intelligens!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera