5.09.2010

Hell'n'Hillbillies



Jag har ju alldeles glömt bort att berätta!

Jag har fått jobb! Sommarvik. på Onken, heltid i en hel månad! Just det, jag ska tjäna underbar deg igen och guess what?! Just precis, jag ska plugga statsvetenskap också, haha!
Det kommer bli skitbra tror jag, vänta bara och se. Med häpnad finnes ni slagna! 

Guess what no 2 är att jag inte ska använda denna lön till att föda mitt ego utan jag skall faktiskt förändra världen med den, lichouihid nahajotrochen, det ni!

Guess what no 3 är alltså att jag återupptar mina studier på riktigt till hösten, med lite tur filosofi. Damn nice!

Guess waht no 4, det skulle sitta jävligt bra med en sockerkakssmet just nu. 


3 kommentarer:

  1. FYI, HD-vaniljglass med smulade diggisar över funkar bra det med....

    SvaraRadera
  2. Gah! Jag dreglar...jag gillar ordet- diggisar. Det smakar bra :)

    SvaraRadera
  3. Det gjorde det verkligen. ;)

    SvaraRadera