5.23.2010

Have I told you lately...

Hej, längesedan jag uppdaterade nu.
Har under tiden hunnit åka till Uppsala fram och tillbaka för att fika lite med vänner och sett solen gå upp i Enköping med en sådan stor slädhund som sällskap. Jag har också köpt en klänning och blivit solbränd som fasen på axlarna, för i Uppsala blåser det inte.
 Har också hunnit avsluta min tid i DBT gruppen och avsagt mig mer kontakt med Jocke Berg terapeuten, ja nästan iaf. Eftersom jag mår så mycket bättre nu så är jag inte direkt motiverad att fortsätta terapeutera mig. Han tyckte det var bra att jag spoke my mind. Så vi kom överens om att träffas en gång till och sedan säga bye bye. Tyvärr har nog inte mina såkallade destruktiva beteenden givit med sig, jag sover inte idealiskt osv ( ja det där jag faktiskt sökte för...) ordnat till sig, men jag tror inte att det kommer bringa några större problem, för jag är faktiskt rätt ostoppbar. 

Studierna börjar strax och jobb ligger inte långt borta i tiden. Kreativiteten flödar och inget kan stoppa mig någon längre stund! Nu existerar jag inte längre bara, jag ska arbeta mot mina mål och jag ska bli allt det där som jag kan bli. Jag ska definera mig genom mina handlingar hihi.

Jag ska ta tillbaka ansvaret för mig, inte låta någon annan fungera som ansvarstagare utan fixa till det här nu. Det ska bli bra! och ingen fara, jag kan avsluta mina projekt bara de intresserar mig hela vägen, annars gör jag något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar