5.25.2010

Ich liebe dich, ich liebe dich nicht - ich liebe dich nicht mehr


Nedräkningen till Rammstein fortsätter, då blir det familjetripp med en inlånad komplement till kissekattfamiljen, Maureen! :) el P kommer också med! Exciting times ahead! Såklart reser sig frågetecknen- hur ska jag hitta till Göteborgen? Hur skall det gå att köra med så tungt ansvar på axlarna och hur ska vi kunna enas om ett enda matställe? Ja ni förstår ju själv att man måste rådfråga stjärnorna innan...!

Just nu sitter jag och väntar på att hämta lilla Lulle den svikaren lämnade mig hemma själv idag också! Vad jag egentligen skulle vilja ha är ett personligt hov av trevliga personer som på min signal kan komma och umgås med mig, men sådana människor är ju inte gratis har jag hört och ja, jag har bara råd med gratis så jag får väl krusa den där Sturmis och hämta henne då...

1 kommentar:

  1. El P - i väntan på att Djävulen tar över igen2 juni 2010 kl. 16:17

    Gotenburgenproblemet är löst, jag bestämmer hela vägen så behöver ingen enas. Bara lyda. Problem solved!

    SvaraRadera