9.20.2015

25 yrs and counting

En vän fyller 25 (GRATTIS!!) och det fick mig att tänka lite. Vännen hade lite panik över att det nu gått 25 år under vilken hon varken gjort något märkvärdigt/varit med om något märkvärdigt, naturligtvis tänker man ju på sig själv och frågar: Vad har jag gjort för märkvärdigt?

This one's not gonna join any clubs...

Inledningsvis tänkte jag bara nämna att min 25:årare inte var the dopest ( i utsvävande traditionell mening..missförstå mig inte, jag gillade den), för det sparar jag tills jag fyller 30. Ni ser jag har hört rätt många gånger att jag aldrig kommer se min 30-års dag, så jag tänker när den dagen kommer ska den firas rejält. Känner jag mig själv har jag inte riktigt växt i tokfirande tills dess, men man vet ju aldrig...som man brukar säga finns det ju mer än ett sätt att flå en katt! Kanske blir Vegas ändå...

30 år - 30 på rött!

Så vad har jag gjort som är så fantastiskt unikt? Inte mycket. Vi snävar av det: Vad har jag gjort som är så fantastiskt? Jo!
Jag har kickat två destruktiva vanor. Jag har vågat söka vård. O C H
Jag fattade beslutet att skaffa mig en utbildning och en framtid, och stuck with it så här långt.

What he said!

Det ser kanske inte mycket ut för världen, men är jävlar i mig det som gör att jag kommer ge haters fingret när jag blir 30 år, och det är rätt fantastiskt i sig!


 TL;DR: OPTIMISM!!!

2 kommentarer: