4.21.2015

Åter vid pulpeten

Mitt vördade PM har fått vila i två dagar pga annat plugg (oh boy don't get me started om det andra plugget...jo förresten gör det) men idag är det på g igen!
Mitt problem, att texten är för kort har nu börjat ticka över mot det motsatta. Det ser snålt ut och snart måste jag nog ta fram knivsetet jag har i skrivbordslådan och börja skära ut sektioner, omformulera och snåla. Det är ett otroligt nice lyxproblem dock som sagt med tanke på att jag trodde mig behöva skicka med en hundring för att bli lite förlåten när jag lämnar in den för dess korta längd. Hihi! Det kan ha varit en miss att titta på längre arbeten för idéer till strukturen.




(ja och det där andra då... jo jag skrev ju vitt och brett om tvångsvård och grejer i helgen, superspännande n'all, MEN det var ju onsdagens seminarium så igår fick jag så att säga panikstudera Ds:arna till SoL för att igårkväll upptäcka att dagens seminarium var inställt...säg är det inte typiskt så säg, men det var rätt spännande det med so no biggie. Det klassiska fort men fel does apply...)
Åh och just det, min bok har fortfarande inte anlänt...halvpanik på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar