2.04.2014

If you're doing it, do it good

Gosar med K och skriver associationsrätt till seminariet på onsdag. Obegripligt att det här är T5 av 9, näst sista terminen på grundutbildningen! Lite scary nästan när man tänker på hur fort det gått och att det redan är februari och snart dags att dra igång terminens PM. Det här som är Ba terminen!
Lite lugnare blir man dock av att det är många PM kvar, och många muntliga framställningar att snigla sig igenom innan bilan faller och det är dags för Riktigt Arbete.

Kontrasterna är som vanligt stora då jag funderade på att byta inriktning på mina studier i höstas och nu tycker att det är lika trivsamt som fisken tycker det är i vattnet. Istället funderar jag på att läsa till kompletterande kurser i sommar om vittnespsykologi och kriminologi. Skulle inte det se nice ut? Ä*ven om det innebär att jag får skjuta på damtouren ett år haha!


Såg någon av er att detta är cyklister från 
ovan när ni först tittade på den? Inte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar