2.17.2014

It's just infinitely late at night

Kastrerat Kalle idag. Den lilla stackaren ligger i sin tratt nu och snusar efter den här otäcka dagen. Han går fortfarande lite skakigt hit och dit och har inte heller greppat det här med tratten utan dunsar i benet på en när han ska fram. Så söt den lilla stackaren.

Särskilt sent är det ju inte annars. Solen sken idag och Julle köpte mig gelehjärtan, vad mer krävs för att fögylla en vanlig måndag? Har även pimplat importchoklad och känt mig riktigt nöjd med det.
Peace out.

2 kommentarer:

  1. Bättre tajming än min, kastrerade Quatten två dagar innan jul. All together now, jingleballs jingleballs jingle all the way...

    Klappa om stackaren från mig! Och skicka gelehjärtan och choklad!

    SvaraRadera
  2. Har klappat om stackarn så mycket jag bara kunnat! Han slipper tratten nu men började mystiskt skaka då vi tog av den och har fortsatt sedan. Kanske gillade han den mer än vi trodde?

    SvaraRadera