2.14.2014

Remember it is Valentine's Day



Låt er inte skrämmas av det mangainspirerade, det är en bra låt.

Kalle och jag lyssnar på Daft Punk och väntar på att gå och möta Ju. Tiden är knapp men inte rätt för att möta henne just än.

Att det är Valentin idag har har väl inte gått någon förbi cis- sexualitetens egen dag på året, för det har min twitter sagt. Fast jag skulle nog Valentina idag ändå bara jag hade någon att Valentina med, den springande punkten liksom. Istället ska jag dra norr till nyblivna fastighetsägare och tillika simstjärnor samt en del släkt som bara blir äldre och äldre men iallafall har vett att bjuda på tårta för att fira processen.

Den mest minnesvärda Valentin grejen är väl för min del att det var då jag fick ny definition av mig själv på papper. Två år sedan på dagen. Läskigt men den verktyg (gräsklippare) som behövdes för att få lite fason på det inre landskapet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar