1.28.2014

Silent Bob och jag

Vi leker en lek och räknar poäng. Den som går vinnande ur en situation får ett poäng, och jag har tänkt att det ska bli jag i fler och fler situationer men det är en process.

Stolt kan jag nämna att jag snart har 3 p och Bob har 1 p.

Sålde kurslitteraturen till människa unknown i verkliga världen. Har bangat föregående terminer. Avlämning face to face och allt.

Säljer mer kurslitt på bokbytardagarna, åkte alltså till juristernas högborg Jontes och lämnade in min litteratur fastän jag undvikit stället sedan jag var där första veckan på T1. Dåliga vibbar. Ska hämta ev vinst och överblivna böcker idag. Tror jag var för dyr.

Jag har vid flera till fällen använt JB - juridiska biblioteket till plugg, har väl aldrig hänt innan. Nästa steg är att samla litteratur till PMet där.

Bobs poäng består i att vi köpte skräp på ica när vi handlade. Vi gjorde ett avsteg, fy skämmes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar