2.25.2014

All of this for you

Det är en svår skilsmässa det här.
Ingen som drar en i håret när armar och ben blir till gele bakom dörren, eller i bassängen för den delen. Bara gele som odisciplinerat slafsar runt.

Jag får simma 20 minuter för nya coachen, det blir då inga crawlövningar på det kan jag säga. Hinner knappt få igång sjöbenen och ta mig en slurk av vattnet innan 20 minuter har gått. Valde alltså att spendera dessa minuter i långsamma banan och såsa runt så som jag ska för att inte addera till stressen. Lugn och fin är temat.

Jag gick därifrån med en konstigt känsla  av att ha varit duktig och undrar om det här är vad träning ska vara? Jag undrar vem jag är utan tvåtimmarspasss och kommer till slutsatser i olika färger. Försöker sortera dem, men det är inte helt lätt det heller.

Det är en svår skilsmässa det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar