1.20.2012

Snart 1 veckas jubileum

I mitt nya hem, min sniperlya med excellent utsikt över gården. Kommer hit en president och ni blir skjutsugna är det no doubt vart ni ska vända er, det är nämligen hit. 

Har börjat med lite sådan där undervisning nu, det är great det. Han säger så doktoranden, great om allting. It'g great to be great I replied. EU rätt och regeringsform stå på schemat veckan ut, sedan kommer den nationella rätten med all säkerhet att smyga in på stiletter också. Jopp jopp. Spännande spännande! Men allt sådant där praktiskt har jag visst glömt av. Oh well, korintkort, nationer, etc etc. Det kan la vänta en stund? Min kursare kritiserar att jag flyter ut i ovidkommande resonemang, oh no they didn't?
Ute pudersnöar det skirt, pretty. 
Carolinabacken check, både uppför och nedför. Med och medutan cykel därtill!

2 kommentarer:

  1. Är det Sparta? Lite otydligt där... Btw, gäller erbjudandet bara presidenter? För övrigt kan delar av erbjudandet misstolkas, men då sätter vi väl igång då...

    SvaraRadera
  2. Nej fasen! Där har vi det igen, denna tvetydighet!! Ja, that is Sparta!!!!! Visst är den groovy?

    Vad sätter vi igång med??
    Processen, är det den du menar? Go You, du har större cojones än Josef K iaf, hur känns det ??!!

    Nu skall jag skriva lite PM, men uppstår behov så ring bara (damn, there we go again!). Jag råkar gilla telefoner....

    SvaraRadera