1.29.2012

God morgon värld

Ja god morgon på er, jordlingar.

Helgen var fin i familjens sällskap. En del sådan där Schrei und Kampf förekom, en del tårta också. Ja ok rätt mycket tårta då. Det var nice.
Mindre nice var det ju att den raska marschen till tåget skedde med både kjolhelvete och jacka på ryggen. Intet märkte jag förrän en liten tant anmärkte föga diskret att det där såg väldigt kallt ut. Wtf?!? tänkte jag då jag betraktade min spegelbild i ett skyltfönster. Buns of steel som man har, så hade jag inte märkt någonting. Vill ju gärna kunna säga att det är första gången det händer men tyvärr är så inte fallet.
Oops.
Nu är det tillbaka till verkligheten igen; punka på cykeln, -10 ute och en crisp crisp morning på gång. Kan eventuellt klämma in lite musik på det också så har vi oss en riktig jump start på måndagseländet!
Get it on! som Grinderman skulle ha sagt.

2 kommentarer: