1.13.2012

minuS

Gillar att många som googlar kvinnor och kroppsbygge hamnar här. Fun facts liksom. En annan fun fact är att jag nu mer drar mer än min kroppsvikt i mark, men VM vinner man om man drar över 200 kg, så det är coolers. Är inte ens i närheten av för stor, är faktiskt flera ljusår bort.
Ja, det var ju innan jag assplanted med 80kg på stången alltså (dåligt ljus, skum färgskillnad på kakorna, jaja jag är korkad också) när jag skulle knäböja. Whops. Satte mig på röva med allt bara tjoflöjt! Så nu är det knappt någon träning alls som gäller. Ont i ryggen indeed, en axel och en hand. Damn! Promenera och crosstraina och springa lite lite kan man men inte så mkt mer. Surt surt men wtf, det går la över.

Man skulle ju kunna tro att man kanske hinner packa då istället? Ja om man var den där planerande typen alltså. Men som ni kanske listat ut redan, nej sådan är inte jag. Man får med sig precis så mkt man behöver om man börjar packa då chauffören startar bilen. Det är min filosofi and I'm planning to stick with it.

Tjirrevipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar