10.10.2011

Computerwelt

Timmar blir till dagar blir till år. Jajamen, så Kentigt.
Idag är en lysande bitskt vacker höstdag. Det är la gött! som grädde på moset har jag städat HELA mitt skrivbord. Jupp. Tänkte städa rummet men efter skrivbordet tog orken slut. Man får ju veta sina gränser så att säga.
Eventuellt borde man förgylla dagen med en dusch, men som vanligt är det mer osäkert än framtiden.

En helg för inte så länge sedan, rättare sagt då Brez fyllde året var urmodern hit till orten. Hon undrade vad i hela friden som täckte mitt huvud? En buff var svaret. Men varför? Hon kunde då rakt inte förstå varför man hade den där anskrämliga saken på huvudet. Jag vill inte duscha så ofta svarade jag sanningsenligt. Detta var tydligen helt fel svar av ansiktsuttrycket att döma. Du skojar väl?! sa hon. Nej svarade jag. Icke. Detta är ändå min käre faders upphov, mannen som duschar först när ljumsksvetten får det att tåras i hans ögon då det är dags för morgontoaletten. Det skall dock noteras att jag var nyduschad vid tillfället, men jag gillar buffen. Den är fö rosa och brun, rather smashing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar