9.18.2010

Every Christian Lionharted Man Will Tell You

  • Trött som en gås i huvudet, va? Ja trycka på start inte mobile connect. Vad höll jag på med? Titta en penna med många färger. Strösslad tapet. Törstig. Klick klick med pennan. Kul ljud! Kolla en mugg. Törstig.
  • Inte ett uns trött i kroppen, håller på att explodera!!!!11 Jag vill jogga!
  • Har inte tränat en minut idag, anar att det hänger ihop med föregående punkt?
  • Tänker kliva upp innan tuppen imorrn för att morgonjogga förutsatt moderat nederbörd eller mindre, annars bangar jag mycket pensionärsaktigt av mig.
  • Ska rösta så vuxet så, imorrn
  • Ska yoga imorrn! Vuxet det med... borde träna styrka imorrn också :/
  • Ska studera filosofi imorrn! Busy busy!
    Säger med den intetsägande ickeinformationen godnatt! Sov så gott!

2 kommentarer:

  1. Vuxen kommentar angående kvällens valresultat?

    SvaraRadera
  2. Hihi, näe sådant sysslar inte jag med! Politiskt obunden stalinist kan inte gärna säga så mycket om demokratin vet du...

    SvaraRadera