11.30.2009

Ode to Sturmis



Ich liebe min Sturmis!
Få andra syskon skulle så dödsföraktande härma NIN's Closer video, där ett grishuvud på något snett vänster snurrar runt i en maskin. Även folk snurrar runt, siamesiska tvillingar som sitter fast i varandra med håret, små barn och ja sådant som brukar snurra runt S/M inspirerade videos ( inget sådant begås med varken tvillingar, barn eller de andra djuren- it's OK). Hon Snurrade runt i min snurrstol glatt nynnandes på closer medan jag höll på dog av skratt, och på begäran gjorde hon om det! Igen! Ich liebe min Sturmis, hör ni det!
Kolla in vad jag pratar om --> Nothing Edit = censored Closer
EDIT !: uncensored

Hoppas grismaskinen är med, den är ju censurerad :S

5 kommentarer:

  1. Hon är fin Sturmis. Ingens som snurrar för mig inte. Du har tur du...

    Btw, hur går det med lilla Blå?

    SvaraRadera
  2. låter nästan som cirkus...

    SvaraRadera
  3. Sturmis är bättre än cirkus!!!!!

    Se där, var tvungen att ta till hela fem exclamationmarks för att understryka min emfas...

    SvaraRadera
  4. Multiple exclamationmarks, a sure sign of a deranged mind. ;)

    SvaraRadera
  5. Haha xD Skulle inte jämföra Sturmis med någon cirkus alls tror jag faktiskt men det är ju bara jag... ^^

    SvaraRadera