11.15.2009

Vad tycks?

Om den nya designen?


Häromdagen var jag på ett möte där jag skulle fylla i en massa enkäter. Han jag mötte med satte sig medan jag gjorde detta och mailade lite på¨sin dator med ryggen mot mig. Efter ca tio minuters tystnad hörs ett ylande jojkande läte i det tysta rummet varpå han vänder sig om och frågar: Har du problem med någon fråga?

Jag förstod inte vad han menade tills det kopplade att han trodde min böeutropande sms signal var jag som gav upp ett förtvivlat ylande då frågorna krånglade.

Med ett ansträngt leende för att hålla tillbaka skratt svarade jag att nej, det var min telefon som lät. Inte jag. Han ser då lättad ut och sa att han tyckte det lät konstigt så det var bäst att höra.

För övrigt är det Sturmis ylande som låter. Inspelad ger hon till ett tjut var gång jag får sms.

Hahahahaha, ser jag så crazy ut??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar