12.06.2009

Generalissimus vs the epilatormonster




Jag har köpt en epilator. Den inspekterades som familjenöje vid middagen efter inköpet. Generalissimus som är ett hardass och tillika general sekreterare blev den första att prova (eftersom Sturmis vägrade). Han satte den lilla maskinen till benet påslagen.

Ont surrandes likt ett bi tog den sig an hårskogen på hans enligt den ömma farmodern. exemplariska ben för den ariska rasen. Likt en fisk på torra land ryckte han då den lilla bålgetingen drog upp hårstrå efter hårstrå med rötterna. Många vokaler rymdes i dessa två stackars hårsäckar som försvann av de mjölkvita benen.
Generalissimus gav snabbt upp med ett utrop: Det där gjorde ju för fan ont! till allas vår förtjusning.

Senare kom även Herr Hauptmann in touch med sin feminina sida och provade att epilera lite på handleden. Även han gav snabbt upp med ett utrop om att Generalissimus hade rätt. De enades om att den kvinnliga sorten är tokig som utsätter sig för sådant.

Själv var jag lite innovativ om jag får säga det själv. Jag provade att epilera benen och tyckte inte att det var allt för ont som upplevelse, och då fick jag en lysande idé. Jag satte den i verket och kan säga att mina armhålor ärsläta som babybutts samt att ingen har upplevt smärta förrän de har så lena armhålor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar