11.02.2009

Tandplågeri på ingång!


Aahhh!!! Idag ska jag till tandläkaren.
Jag ogillar starkt tandläkaren.
Han är en väldigt påverkad av sitt humör i sitt yrke nämligen. En gång satte han på mig en bettskena som satt fast så hårt att vi med gemensamma krafter fick bända loss den. En annan gång sjöng han ikapp med radion medan han krafsade i min mun. En gång gav han mig bara hälften så mycket bedövning som jag behövde (medan hans mage kurrade så högt att jag inte hörde radion alls).
Jag vill inte till tandläkaren. Kan sjukanmäla mig? Näe kanske inte. Bara att gå dit men inget tvång att se glad ut.

4 kommentarer:

  1. du hade ju inga hål så det var väl inget att gruva sig för!

    SvaraRadera
  2. det låter äckligt...

    SvaraRadera
  3. Det var det också, rejält! Men jag fick se stjärnor i taket som distraktion.

    SvaraRadera