11.05.2009

Hurra, jag är tillbaka!


Jag hade ju en blogg som ligger och dammar under sängen också! Vettefasen om den fungerar än? Batterierna kanske är slut...Nej den verkar funka. Dåså.
Ja hej kära bloggen, förlåt för att jag har glömt bort dig och för att du fick ligga som en krokodil i NYs kloaker och övergivet vänta på våren.

Inatt har det fallit snö, vitt och tjockt med vadd fulla marken. Kommer mig att tänka på 4st 7ib (eller har jag vnt på siffrorna?) med Manics på ngt sätt...spotify är grejen. Sover sådär uselt nu igen så bloggen har fått lite låg prioritet. men det vänder snart och bättring lovas som alltid.

Imorrn skall jag jobba och igår jobbade jag, ett fasligt jobbande. Snart är man ju för fan en riktig proletär och så kan man ju inte ha det. Nu får pappa allt ta och betala lite här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar