11.08.2014

Pinterest: frisyren

Har upptäckt pinterest och gillar det skarpt, då jag kan samla hur mycket bilder och stylingförslag till min frisyr som helst. 
T ex delar jag ju frilla m Jimmy i Boardwalk Empire ( o måånga hipsters), och söker nu efter pomada att greasa till det med. Tror det blir skitsnyggt när jag klippt mig igen, det är för långt på sidorna nu för att greaseslicka bakåt.

I jakten på Julles skor passerade vi en frisör som gav mig ett prov på american crew:s pomada att ta hem och prova att kleta i, hemskt snällt av syster och bror, vilket jag gjort och blev stennöjd. Stenar är nöjda. Pomada är som gummi, jag trodde det skulle vara superfett.

Att vaxa håret som nu kräver mkt spray för att inte få mittbena och min hud gillar inte sprayen, så det verkar bra ur denna synpunkt med att ha options.

Har även samlat tatueringssleeves där och good golly vad mycket snyggt det finns! Disclaimer: jag kommer inte att skaffa en.

platt och nice jimmy, vad han nu heter egentligen...

2 kommentarer:

  1. Ska skicka dig min nästan oanvända burk pomada. Don't ask...

    SvaraRadera
  2. Slår vad om att Sandy gillade den frillan ;)

    SvaraRadera