11.10.2014

Klagovisa eller borde borde borde eller pro tip honey skaffa en dagbok

Det är den där dagen på året då universitetet och arbetslivet sammanstrålar i det stora pianot för att utbyta fyndigheter och små mutor. Jag borde alltså gå, för jag gillar små mutor.
Borde är det springande grejset här, jag borde för jag vet inte om jag vill men jag vill absolut kunna. Inte inhalera rymden så ögonvitorna blir röda eller tyst driva runt utan gå leende och engagerad, vara fyndig och tillgodogöra mig alla föreläsningar (och mutor...främst mutorna...) men ja, vad har jag för nytta av att gå dit i dagsläget? Lite träning, lite brus och lite rymd.

Jag vill inte gå själv, och jag vill inte sk knyta ihop med min sköra bekantskap från huset eller vem annars jag skulle kunna sugkoppa mig fast på heller, alltså blir det inget.

Nnononnonononoono

Jag ser hur detta kommer göra att jag aldrig någonsin får ett jobb förstås, här hålls inga proportioner.

Hade hoppats att självklarheten skulle räcka så här långt, men den verkar inte göra det, se Clas Ohlson förra veckan. Shake dog shake...

Eller hur var det nu då med bortförklaringar...?

Jag känner också att det är vekt, och att det är dåligt att ursäkta med Bob och så men det sticks lite.

Jag vet inte om det är något jag saknar egentligen heller, utan det har nog bara med att göra att jag känner att jag borde, för att det är så man gör. Sådant Man Borde kunna göra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar